Doprava a platba

Doprava a platba

Objednané zboží , které máme skladem je k odeslání nejčastěji do 3 pracovních dnů od učinění objednávky, nejpozději však do 8 týdnů (např. nábytek). Dodací doby jsou u jednotlivých produktů uvedeny. V letních měsících se vzhledem k dovoleným u dodavatelů m,ohou prodloužit. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě), budeme Vás o tom neprodleně informovat.

1. Způsob dopravy:

  • Prostřednictvím soukromé dopravní společnosti GLS  zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms.V případě, že zvolíte doručení prostřednictvím GLS, je nutné vyplnit pro doručení takovou adresu, na které budete k zastižení během dne mezi 8.00 - 18.00. V případě GLS je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.
  • Dobírka: +40 Kč
  • Poštovné GLS při platbě předem: 135 Kč, ( váha do 5 kg) do 2500,- Kč
  • Poštovné GLS při platbě předem: 210 Kč, ( váha od 5  do 10 kg) do 2500,- Kč
  • nad 2500,- Kč je doprava ZDARMA (neplatí pro nábytek)

 

  • Zásilkovna ČR a Slovensko zásilka bude doručena do 2 pracnovních dní ode dne podání. O odeslání budete informování emailem a SMS. Při objednávce si vyberete pobočku, na které si zásilku budete vyzvedávat. Na otevírací dobu jednotlivých poboček  a možnosti platby kartou se můžete informovat na www.zasilkovna.cz
    • Dobírka ČR: +40 Kč 
    • Poštovné Zásilkovna při platbě předem ČR:100 Kč (do 2500,- Kč)
    • Dobírka SR: +0,6 EUR 
    • Poštovné Zásilkovna při platbě předem SR: 6,5 EUR 
    • nad 2500,- Kč je doprava ZDARMA (neplatí pro nábytek)

 

  • Doručení na Slovensko prostřednictvím soukromé dopravní společnosti GLS.
  • zásilka bude doručena do 2-3 pracovních dnů. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms.V případě, že zvolíte doručení prostřednictvím GLS, je nutné vyplnit pro doručení takovou adresu, na které budete k zastižení během dne mezi 8.00 - 18.00. V případě, že tímto místem bude Vaše zaměstnání, je nutné uvést kromě Vašeho jména také název a adresu firmy. Za zásilky dodané GLS je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.
    • Poštovné GLS při platbě předem:  10  EUR
    • Dobírka: 1,6 EU
  • Doručení objemnějších zásilek (nábytek) prostřednictví, přepravce FOFR ČR a Slovensko. 
  • Nábytek a objemnější jsou přepravovány společností FOFR. Cena je kalkulována dle celkové hmotnosti dané zásilky. 
  • Pro objemnější zásilky a nábytek NEPLATÍ DOPRAVA ZDARMA 

 

  • Osobní odběr v našem skladu: Zboží si můžete osobně vyzvednout v našem skladu v Horních Počernicích 
    • Adresa pro vyzvednutí: Olicon Logistics s.r.o Trabantská 692/31, 190 15 Praha 9
    • Otevírací doba: Zboží si můžeme vyzvednout v našem skladu od 11:00 -17:30 hod ve všední dny. 
    • Objednávku je možné vyzvednout pouze při platbě předem. Není možné platit na místě. 
    • Pro vyzvednutí vyčkejte na informační email "Připraveno k osobnímu odběru"
    • Při osobním odběru si vždy připravte číslo objednávky.

Výsledek obrázku pro olicon logistics

 

2. Způsob platby:

  • Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku). Za zásilky dodané PPL je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky. 
  • Bankovním převodem emailem Vám bude zaslána faktura s podklady k platbě. Tato faktura je splatná do 5 dnů od jejího doručení. V případě, že nebude uhrazena v tomto termínu a zákazník nás nebude kontaktovat, objednávka bude stornována. 
  • Online platbSvou objednávku můžete zaplatit kartou online. Při dokončení objednávky budete přesměrováni na platební bránu. Pokud by online platba selhala, můžete si vybrat jinou možnost platby nebo zkusit zaplatit znovu.

3. Převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.

Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:
v případě dopravy službou PPL, GLS, Zásilkovna:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Poznámka:

Vzhledem k charakteru nabízeného zboží doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu info@babyliving.cz nebo na tel. čísle. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

4. Problémy s doručením

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

  • na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)
  • ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému PPL, GLS, Zásilkovna
  • v případě uložení na depu kontaktujte dopravce
  • pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží